Saturday

Høsten - og landskapet rundt oss

Høsten er unektelig over oss selv om jeg tviholder på sandaler på grunn av fotoperasjonen i sommer. Heldigvis gikk ikke rekonvalesensen utover kreativiteten i for stor grad. Jeg har malt litt, tegnet en del, lekt med pasteller og lest desto flere kunstbøker. Muligens fordi jeg satt pall på balkongen i sommer (ved Akerselva) at det har blitt mye fokus på landskap og natur, men jeg har virkelig blitt tent på dette tema. Så hvis jeg nå kan få atelierplassen i orden, skulle det bli litt produksjon i høst på meg også. Men først og fremst er det høstens malekurs jeg har fokus på.

Å Male Høsten
Hjertelig velkommen til weekenden 23. og 24. oktober, der vi bruker naturen som innfallsvinkel. Det blir øvelser og impulser til å utvikle dine tekniske, maleriske og kunstneriske ferdigheter. Se invitasjonen til høstens malekurs. Velkommen.

No comments: